Någonting som gör mig genuint lycklig.

Ja, någonting som verkligen får mig att le i hela kroppen är andra människors utveckling. Det finns inget bättre än när någon som kanske inte mått så bra (kan vara efter ett förhållande tar slut, en depression, familje -eller vänproblem) när denne person öppnar ögonen för världens möjligheter och utvecklas. Det är vad jag vill jobba med (förutom astronomi, miljövetenskap, tropisk marinbiologi, naturgeografi). Det skulle göra mig glad. Att hjälpa någon annan i sin utveckling.


Att utvecklas gör vi varje dag. Det är det som är så jäkla coolt. Vad vi kan göra med våra tankar. Exakt varje tanke är avgörande inför nästa.




Jag och mitt finaste hjärta Sandra. Hon är en otrolig vän. Så otroligt förstående, rolig, knasig och så underbart givmild. Jag kan berätta allt för dig, jag kan duscha, gå på toaletten, dansa naken, se förjävlig ut, säga idiotiska saker, vara rolig, vara snäll och omtänksam. Jag kan vara jag, helt enkelt, med dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0