Min blogg börjar bli tråkig..

Hej på er!


Hoppas att ni mår bra. Jag mår suuuuuverääänt! Igår var det julbord (igen) med jobbet. Jag fick faktiskt en utmärkelse som jag blev jätteglad för (och presentkort). Var jättetrevligt att träffa alla som jag inte träffar lika mycket längre! Har ju börjat i en ny tjänst. Drog vidare med Josse, Martina, Saman, Lubo, Christian och några andra för att kolla på Jocke och hans band som spelade på något ställe på fridhemsplan. Var väl där till 12 nått när jag åkte till Clarion Hotell. Sov hemma hos Filip igen fastän han inte är hemma haha.

Men i övermorgon kommer han!! Så jäkla lycklig :D






Ikväll ska vi fira världens finaste Sandra. Vi har känt varandra i 17 år nu tror jag.
Skål för evig vänskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0