Julbord

Juste jag var ju på julbord igår på kastellet och vi spelade "fångarna på kastellet". Överlägset fick vi 14 "nycklar" och tvåan 9 st. Yey! Skulle bölat annars haha!

Var hur som helst jättemysigt på kastellet. Förutom alla medelålders män som raggade.
En kille kom fram och frågade: "är det här lammköttet är eller?"
Och dum som jag är svarade jag: "nejnej det är ju på andra sidan!"
Hahaha störd....

 

 

Ing-Marie!

 

Min Josseee

 

Mysigt nere i källarvalvet :)

 

Och jag, men känner inte riktigt igen mig själv..!? haha.

 

 

 

Sen gick jag, Ing-Marie, Christian, Lubo och Martin vidare och drack lite på någon Irlänsk bar på söder, haha. Inte direkt my hoods menmen. Sen sov jag hos Maxxx1.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0