Whiskeyrösten & jag.

Godmorgon godmorgon. Är superhes!
Har precis blivit hämtad och är nu hemma. SKÖNT. Känner mig så oerhört sliten...

Gårkvällen spenderades iaf till en början med Micaela, Jakob och hans kompisar. Trevligt så länge det varade. Vi gick till Handels, men det var k.n.ö.k där så vi drog oss mot Lion Bar. Aldrig varit där tidigare, men det var väl trevligt. Stannade dock inte alls länge utan drog till Pure. Väl där mötte vi Moa, Thanh och deras kompis. Juste, vi träffade även på en songwriter på vägen som fick hänga med oss till Pure! Sagal hette hon, så sjukt trevlig tjej!!! Haha lite sjukt att vi drog med oss henne sådär.

Jag, Micaela och Sagal gick iaf till Rose, men bestämde oss sen för att åka hem. Jag åkte dock tillbaks till stan och Pure för att träffa Moa o co. Blev kvar där ett tag innan jag gick mot Donken med Martin där det blev ett hejdundrans (ej positivt) bråk och en kille och tjej fick åka ambulans(!)... Usch! Träffade Fredrik där så vi gick till Centralen och satte oss och pratade lite. Sen gick jag och mötte en vän och sov.


Ja en sjukt kul kväll till en början med Micaela & Sagal! Haha min älsklings Micis. Ska fixa om mig nu för ska snart iväg på kräftskiva!


Micaela fick med sig min kamera hem så alla bilder får komma upp imorgon efter jobbet!



Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0