Världsbäst.

Varje gång jag träffar den här Candice så börjar jag skratta. Och ofta gråta. Av skratt. Men C gråter mer. Skrattar åt hennes SNYGGA krull och alla "klart slut" "hej. kom punkt utropstecken." som ingen annan förstår. Hon får jobbet att kännas bra liksom. Hon och Chanel (som vi döpt om vår chef till). Tillsammans med Alex, Meltem, Raana, Emelie, Mohammed, Max och alla andra så känns jobbet lite bättre, liksom.


En puss till dig Randice (haaaha!) punkt klart slut kom punkt kom klart slut.



Kommentarer
Postat av: raman

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA JOHAANNNNNAAAAAA DU ÄR BÄST, ett ton kärlek till dig finaste! <3<3

2011-08-22 @ 15:34:31
Postat av: Alexandra

aaaahhh, jag har också börjat snoka runt hhär! om det är jag alex, vilket jag hoppas ;) haha, så blir jag rörd! nä men gud, det finns väl inte så många mer på jobbet..? eller? tack för att ni finns, raman och johanna! =') <3<3 / aLEX

2011-08-22 @ 23:12:42
Postat av: Anonym

Åååååh, mina fina fina änglar!!! Hur skulle jag klara mig utan er :-) Självklart är det du, Alex! TACK för att NI finns. Två underbara tjejer som gör allting kul. Massa kärlek till er! Lovelovelovelove

2011-08-22 @ 23:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0