Vaknade nu!?

Godmorgon... Ojojoj så länge jag sov. Vaknade av halsont och en pappa som bankar på dörren. Visste redan igår att jag skulle bli sjuk:((( Både jag och RamanCandice hade ont i halsen. Kanske får bli en hemmakväll ikväll..? Nja, jag som ska på fest på Handels med Micaela! Kanske inte stannar hela natten bara.





Ibland gör jag om låttexter och skriver dem från mitt egna perspektiv. (Okej inte alls seriöst denna gång, satt bara och lyssnade på låten och skrev ner lite blandade tankar/känslor emellan orden).
Det måste nog vara världens bästa yrke. Låtskrivare.


I want to be alone. Alone.
Alone as in not being among the others.
Not being in the place called reality.

I want just to lay here.
Lay with me and just look at the stars.

We'll do it all. Everything. On our own.
We don't need. Anything. Or anyone.
If I lay here. Lay down with me and just look at the stars.

I don't know. How to say, how I feel.
I said too much, but not enough.

So. If I just lay here. Lay down next and forget what we are told.
Before we get too old. Lay here with me.

Let's waste time.
Together.
You can read my needs.
You can find my heart.

So just let us lay here and look at the stars.
Them lightning balls.
Inside and out.

Ser ni vilken låt jag gjort om?



En otillhörande bild på Mellsy och Emeline från (oj tänkte skriva i helgen) i onsdags. (Troligen efter detta jag blev sjuk..)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0