Två alternativ.

Kommer för en gångs skull att göra som jag borde och inte som jag känner. Tänker låta tankarna styra känslorna och inte tvärt om, som de oftast brukar i ett sånt här val. Kommer att välja han jag borde och inte han jag vill.


Om Du läser det här. SHOW ME.





Har hängt med Emelie i stan idag efter jobbet. Vi fikade och gick runt och åt godis. Bästa bästa Em.


Igår var jag hos Melina. Åt hemmagjord sushi och åt glass, chips, dipp och godis. Myskväll. Somnade dock rätt tidigt, sov ju inte så länge igår natt.


Nu ska jag gå och lägga mig. Ska läsa lite och dricka massa juice och vatten. Mår nämligen inget bra ikväll. Har dock någon som får ta hand om mig, hihi.


Puss, kram och sov sött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv initsealer på den du borde välja, eller första bokstav, vad som helst så personen fattar

2011-08-22 @ 09:19:23
Postat av: johanna

Den personen vet troligen redan om det:-)

2011-08-22 @ 11:47:52
URL: http://johannathyra.blogg.se/
Postat av: Anonym

sluta färska nu, vilken är första bokstaven i namnet?

2011-08-22 @ 12:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0