Tränat!

Heeeeeeej! Är på toppenhumör så det skriker om det.

Har nyss varit och tränat. Som sagt en familjevän som håller i passet. Shiiiiiiiiit. Körde typ sönder mig själv. Tränade med Olivia, Rasmus och senså var mamma och hennes kompisar där. Jag och Rasmus stod tillsammans och han är rätt ja vältränad och självklart vill jag ju inte vara sämre. Han fick dock hjälpa mig ett flertal gånger när jag hade det lite jobbigt, haha.. Samma tempo som honom. Ja, sjukt sjukt sjukt jobbigt.

Jaja, var iaf jättekul att träffa både Rasmus och Olivia igen.


Och juste! Imorgon ska jag på Afrikansk dans på Medis!! Ska bli skitkul. Måste försöka få med mig någon också, annars blir det jag och mamma bara.



HÄR var jag riktigt vältränad, och ja ett tag efter det då. I en sträck-salto. Dock fattar jag inte hur jävla svårt det kan vara att hålla armarna på benen!!?!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0