Sovdags.

Heeej på er!
Har haft en riktigt bra dag. Jobb som följdes av sen middag på Vapiano med Max, Beata, Fredrika, Emelie och Alexandra. Vräkte i mig en hel pizza på nolltid. Har riktigt fina kollegor, vet inte hur det ska gå utan dem.



Nu ska jag hoppa i säng. Har precis kollat klart på Bad Teacher (helt ok). Såg den med Mellsy i måndags, men somnade såklart - som vanligt. Ikväll var det tvärtom mitt sällskap som somnade, haha söööt! Han låg där och småsnarkade.

Ja, hur som helst. Imorgon ska jag på middag som kanske, kanske, följs av en utgång.





Hahahah bjuder på en störd, sömnig, konversation mellan mig och Felicia för ett tag sen när vi sov hos min vän Adrian. Hahaha jag hade tydligen ockuperat sängen och var inte så pigg [läs; tydlig] i mina svar.






Riktigt så trött är jag inte nu, men godnatt på er!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahhahahahahahhahahhaha :)

2011-08-12 @ 18:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0