Nystart.

Imorgon börjar en ny era. Imorgon kommer jag få en tid till en jobbintervju under veckan. Jag har numera ny frisyr. Ett nytt humör. Nya planer och nya rutiner.
Höststädning, i mig. Typ.
Känner att jag måste ta avstånd från vissa saker som skadar mig. Jag har glömt lite vem jag är och vad jag står för. Har glömt det jag en gång drömde om. Om så bara glömt för ett tag.
Jag vill inte dricka längre. Ibland blir jag en helt annan person när jag får i mig alkohol, vilket jag verkligen inte tycker om.


Så, nu är "Min bok" fylld med nya planer, drömmar och framför allt: mål.


Och justja, jag glömde att jag ska börja träna och skita i att äta onyttigheter. Så som jag levde förr. Mer.
Har verkligen längtat efter en vardag. Nu är det slut med sommarens ovanor och dåliga vanor. Punkt.

Eller som jag och Raman skulle sagt. "Klart slut."




Två bilder från igår. Sandra & jag i Tuna (Vallentuna, V-tuna, hoodet)
Enorm kärlek ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Raman

Tummen upp för det här!!! Jag joinar dig, ringer dig imorgon, puss punkt klart slut!

2011-08-14 @ 23:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0