Life.

Heeeeeeeeeeej :-D


Igår åkte jag till stan med Micaela, så himla längesen!! Drack Frappe och bara strosade runt. Mest inredning, efter Micaelas smak. Åkte hem, åt, gick PW, rensade garderober. Åt så mycket igår..... Nästa gång jag klagar på min vikt kommer jag slå mig själv.

Idag gick vi upp vid 8, åkte till IKEA och hängde på låset.  Åkte vidare till Jakan och shoppade lite. Hem och lagade fisksoppa. Sen satte vi ihop den där förbaskade pallen vi köpte till Micis rum. Vi blev totalt lurade, vi som trodde att det skulle gå lätt! Hahaha, nej fy satan. Skrattade tills vi grät. Och imorgon ska den målas.... Jisses.


En utav sakerna jag älskar med att bo hos mamma är alla vännerna. Kärlek, kärlek, kärlek!







Världens vackraste bästavän. ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0