hejhejhej.

Ikväll kommer att bli en skitbra kväll! Älskar mina bästa vänner över allt annat. E & S. Ska bli grymt att träffa i varje fall en utav dem. Haha hatar att jag blir helt blödog varje gång jag tänker på dem...... Vi delar verkligen allting och det finns inte en enda sida utav mig som de inte känner till. Vi går på toaletten, duschar, sover, äter - ja gör ALLT tillsammans. Finns inga andra jag hellre skulle spendera mitt liv med än just dessa tjejer. Nej måste sluta nu innan jag börjar böla, haha..

Ska även träffa en hel del andra vänner ikväll. Kommer att bli så jäkla kul. Man märker litet att "vardagen" är tillbaks. Lobby öppnar, verkligen ALLA ska gå ut och festa. Ja, en toppenkväll väntar! Längtar verkligen efter alla glada ansikten.



Ååååh, sånt här förhöjer lyckan ännu mer!

Nej nu ska jag lyssna på lite av min "tönt-musik" som jag alltid kallat den. Ha alla en toppenkväll. PoK



Det här är äkta kärlek. Behöver ingen annan livspartner än er mina älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0