Glädjerus.

Gårkvällen har jag inte så mycket att säga om. Började på Sogni och slutade på Rose där vi stannade till 5. Träffade massa vänner, superkul. Blev lite mycket. Men otroligt kul att vara med Mellsy ♥



Idag har det varit glädjerus på glädjerus. Hade kundbesök på jobbet.
För er som inte vet så sitter jag på BBB's kundsupport. Alltså om du behöver hjälp så knappar du in ditt nummer på hemsidan så ringer jag upp och hjälper till! Ja iaf, vi hade kundbesök och det gick s.t.r.å.l.a.n.d.e! Åh, vilket glädjerus. Har varit orolig hela veckan inför det där besöket.
Haha ler så mycket på jobbet så kan inte vara sur. Skulle få 500spänn om jag vann "arga leken" mot min chef.


När jag kom hem fylldes glädjenivån på ytterligare när jag såg att en väldigt väldigt fin person (som för övrigt inte bor i Sverige) har skrivit ett långt mail. Saknad ♥ Haha är så blödig av mig!


Jaja, nu ska jag gå och lägga mig. Vi åkte till Sätra i natt och somnade inte förrän 7-8 och gick upp vid 1-2 tror jag (och jag var jättepigg!?). Blääää, är så trött och sliten nu!



Kommentarer
Postat av: Soha

wow, vilka ögonfransar :)

2011-08-26 @ 20:18:07
URL: http://sohas.myshowroom.se
Postat av: johanna

Tack, men tyvärr inte mina:(( haha!

2011-08-26 @ 20:20:51
URL: http://johannathyra.blogg.se/
Postat av: johanna

Tack, men tyvärr inte mina:(( haha!

2011-08-26 @ 20:21:08
URL: http://johannathyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0