Äntligen hemma.

Godmorgon..?

Haha, kom precis hem till Patricia.

Kvällen började med att jag mötte upp SandraM, gick och ställde oss utanför Nype och duschade. Bestämde oss efter en längre dusch att bege oss mot Lobby. Där kom vi in direkt, sköööönt! Var dock dyngblöt (mitt paraply läckte in!!) och fick massa skrattande kommentarer. Ja, träffade Estrid, Anil. Calle, Patrik, Philip, Chris, Rebecka, Daniel, Robin, Tony, Emil, Dino, Sanny och massa massa andra. Det var ju kul iaf. Kvällen spenderades mest med Sandra och Estrid. Sandra drog rätt tidigt. Blev en hel del jag och massa killkompisar.. Fick hur som helst skjuts hem av min syster Patricias kompis:) Patricia och hennes vänner var även de på Lobby ikväll.


Ja, det var väl allt. Snackade mest. Drack inte en enda droppe inne på Lobby. Känns bra nu när jag ska sova =)


Vi hörs imorgon! Puss

Kommentarer
Postat av: Fraj

Sjäölv ska man upp och jobba efter en timmes sömn på hallgolvet!

2011-08-20 @ 06:59:24
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0