We are going out of swe.

Heeej! Sorry för lite dålig uppdatering, men ligger här hemma sjuk.. Har haft ganska hög feber, tappat rösten, hostat tills jag blöder och snorat så att jag är helt röd av näsan av alla snytningar! Mysigt va?

Sitter och kollar på hotell. Vi har ett resemöte inbokat på söndag kväll. Vi blir 6 stycken som åker, troligen v.33! Har hittat mitt drömhotell på GC, Playa Del Ingles (där jag var i somras). Det är inte allt för dyrt då man bor i SVIT!! Hotellet är urgullig och ligger bra till. Ska försöka sälja in det hos dom andra, för jag vill dit! Jag är så jäkla kräsen när det gäller hotell....

Poolen
Sunprime Atlantic View Suites & Spa

Terass


Skymning


Balkongen


Rummen



I augusti p Gran Canaria är det ungefär 30 grader i luften och 30 regnfria dagar. Alltså är det i princip ingen chans för regn. Det är cirka 25 grader i vattnet och eftersom vindarna kommer från Afrika så blåser det jättevarmt = inget frysande när man går ur vattnet.

Kommer ihåg när jag, Sandra och Emelie var där i somras. Vi åkte taxi till stranden för att det var så varmt att gå. Det blåste sjukt skönt och jag och Emelie låg i havet konstant med våran luftmadrass för att det var så jäkla skön temperatur!!


Hoppashoppashoppas!!!



Andra planer jag har i sommar:
2-6 juni: Minilov, åker bort (ev Gotland, Köpenhamn eller dyl.)
v29: GOTLAND!!!
Sen blir det Gotland en annan vecka också.
v.26-28 (någon gång där): Bila med familjen.
v.33: Utomlands med tjejerna!!

längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0