Vettigt jävla trams. Det finns ett fel, men det finns helt klart oändligheter med rätt.


 
Att känna "rätt" människor och hänga på "rätt" ställen har väl varit någonting jag ofrivilligt strävat efter. Sakta men säkert flyter ett hum om sunt förnuft in och att hänga på (sånna ställen som jag kallar) roffeställen är inte alls så dumt, utan i beroende till vilka. De enda rätta människorna i mitt liv är de som betyder någonting på djupet. Det är de jag strävar efter att få umgås med och känna. Rätt.



Sök efter rätt och lär av fel.
Låt fel bli en anledning till rätt. 
Och låt det som är fel bli rätt.
Fel existerar inte i världen.
Allt består av anledningar och lärdomar,
erfarenheter till att
hitta rätt.
Fel är så rätt det kan bli.
Utan fel vore inget rätt.
Men utan rätt,
vore allt fel.
J.S




It's not about how fast I get there, (to the right)
It's not about what's waiting on the other side (on the right side)
It's the climb (the wrong)


Tumblr_lj7cdvpm181qdloo2o1_500_large




D e t   e n d a   f e l e t   s o m   f i n n s   ä r   a t t   i n t e   d ä r a v ,   d e t   a v   l ä r a .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0