Vart tar tiden vägen..?

Heeej på er!

Har verkligen inte tid för bloggen på helgerna. Idag har jag varit borta i 10timmar i sträck.. Hua. Åkte hemifrån vid 11 för att luncha i stan innan jobbet. Jobba i 4 timmar och sen till stan för lite småshopping inför imorgon (DÅ JAG HAR SKIVA!½!!!!!). Åkte till Söder och åt på Pizza Hut och sen blev det "Hur många lingon finns det i världen?" vilken var jäääättebra! Tog 144an från Gullmars hem, vilket jag troligen aldrig mer kommer att göra eftersom den korta biten från bussen till min dörr är full av paddor och grodor. Lite småjobbigt att se små saker komma hoppandes framför fötterna och i sista sekund hoppa åt sidan. Hehe.

Fullt upp i veckan (som vanligt..?):
imorgon: SKIVA!!
Tisdag: Bakis?? Plugga
Onsdag: Skola, jobb och SKIVA!
Torsdag: Bakis?? Skola och jobb.
Fredag: JA varför känns det som att allt bara går om och om?


Hoppas att ni har haft en gryyyym helg.
Puss&Kram.


Lite fler bilder snart!


Innan skivan i onsdags ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0