Summer heat waves in your eyes.

Det finns en viss risk med internet. En risk att blotta sig totalt. Att skriva ut ett ord för mycket, tusen för lite. Lägga upp en bild som avslöjar allt. Lägga upp bilder som inte säger ett skvatt, men ändå tas för så mycket. Det finns alltid en risk, med allt vi gör. Vi väljer vad vi anser är värt risken. Ofta glömmer vi vad som inte är värt.


Idag ska bli en riktigt bra dag, har jag bestämt mig för! För idag är det första skoldagen på två veckor, för mig. Ska bli härligt att träffa alla. Har egentligen inte tid att sitta här och uggla. Tänkte bara säga att mina ögonfransar känns sjukt korta! Jag som ändå alltid haft en känsla ganska långa fransar att flirta med, står nu här med fransar hälften så korta av de jag är vana med. Ja, lösögonfransars för -och nackdelar. Tillbaks till vardagen.


En bild jag tog igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0