Strömavbrott.

Ha ha.. Hm strömavbrott med 5 tjejer på 14- är inte så jätteroligt. Alla står och skriker sig blåa och klamrar sig fast vid kroppen. Okej att få tinitus på krogen, men redan INNAN krogen förväntade jag faktiskt inte det. Och nu vågar de inte gå ut på sin efterlängtade prommis och jag som har blivit tvingad att sjunga för dem... Hoppas de glömmer innan jag ska gå om 30.

Ni ska dock veta vilken ego-boost det är att ha alla de här tjejerna här hemma! Får otroligt många fina komplimanger. Ha ha "du ser ut som en supermodel", "ditt hår är så himla fint", "jag vill se ut som dig när jag blir stor" Ja, ha ha ha superkul!! Nästan som att ha sjöstjärnor på öronen som viskar komplimanger (om någon nu är så töntig som jag och kollar på Aquamarin).


Hoppas att ni får en superbra kväll!!

    
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0