Städa...

fyfan kollade på JENSEN Online - 50h/2880min frånvaro. Eller vänta förresten, så mycket är det väl inte? 1-2h/lektion = 30 lektioner = 10 dagar. Inte så farligt väl? Äsch. Skolan suger och jag måste dit imorgon trots att jag är sjuk. Feber, hosta och halsont. Håll er borta. Imorgon är det skola, jobb och direkt skiva. Hem tidigt kan jag säga er.

Nu måste jag faktiskt städa. Får besök i natt. Inte för att jag tror att personen bryr sig, men jag gör.


Juste, har ju inte berättat något alls från skivan igår kom jag på. Det blev jättelyckat enligt mig. Jag hade iaf sjukt kul. Önskar att jag kunde göra om det. Sov någonstans på Odenplan och gick till skolan imorse kl9. Skitbra ju. Skitsnygg var jag, trots att jag fick höra ett hundratal gånger hur jävla sliten jag såg ut och fick några skratt rakt i ansiktet och säkert ännu fler bakom ryggen! Men det är så det ska va.

Måste sova direkt efter jag städat. Tur att jag fick några timmars sömn efter skolan.

Puss & godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0