Spenderat dagen med mig själv.

Heeej! Jag är på topp av världen - känns det som i varje fall.

Har spenderat dagen med mig själv och så kommer det att fortsätta!

Var hos doktorn idag 08:30-10:00. Fick 3 mediciner som ska ätas 9gånger totalt per dag i en hel månad. Bihålinflammationen var tydligen lite kraftigare än jag trott.
Träffade upp Maria och åkte tåget tillsammans.
Solade i 20min - heaven on earth.
Shoppade lite (kan visa sen?)
Lunchade själv (haha) hur skönt som helst ju!!

Nu ska jag sätta mig och sola och äta en sandwich som jag köpte med mig från Tastys och göra lite Latte. Sköntsköntskönt! Ska läsa en bok och bara koppla av.

Senare ska jag laga mat med Micaela och Amanda. En riktig tjejkväll med film och massa snack. De får nog komma hit för jag är heeelt slut efter allting.. Enligt doktorn måste jag vila nu i två veckor, men ska äta medicin i en hel månad(?) Känns lite överdrivet, men jaja. Myspys dag helt enkelt. Jag är så glad över allt jag har.


Vill säga grattis till två underbara tjejer;

Rebecka


& Magdalena


Massamassa kärlek till Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0