PÅ RIKTIGT.

Vill bara ge alla världens bästa tips:
VIN MOT HALSONT!!!

Har feber, hosta och typ lunginflammation. Blöder näsblod konstant för att jag snytit mig och sen tagit nässpray. Men VEM FAN BRYR SIG. Jag lever bara en gång och jag ska ut ikväll.

Har jobbat aslänge idag. Skulle först bara gå en utbildning men sen fick jag jobba helt själv till halv8. Jag är så dum som inte kan säga nej. Menmen, en tusing rikare var man den 25e då! Halva mars lön + lönen för idag. Sitter fint. *Klappar mig själv på axeln* (som så många skriver på facebook? What?). Juste för att förklara: Jag har fått ett till jobb på ett café på Norr Mälarstand.

När jag tog första klunken vin så släppte min halsont.

Nu jäklar kör jag.


Jobb imorgon 1-5.


PUSS!



Jag och mina underbart söta tjejer!
Emilie, jag, Jessica och SandraL (jävlans många Sandra, jag vet).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0