När tiden inte räcker till allt.

Känns som att jag inte har någon tid längre..?

Idag ska jag jobba (Handelsbanken)
Imorgon ska jag jobba (Handelsbanken)
På torsdag ska vi fira Maggi
På fredag ska vi fira Rebecka
På lördag får vi massa gäster över på lunch
Söndag och måndag är jag förhoppningsvis ledig, om jag inte jobbar på Cafét.

Mår iaf mycketmycket bättre nu! Har nog dragit på mig bihålsinflammation också. Men var tvungen att gå till jobbet igår på grund av en utbildning om tjänstepensioner.. Aja, sånt är livet! Idag är jag fit for fight.

Ska fixa om här i bloggen. Så tråkigt att ständigt skriva "Idag har jag..... Imorgon ska jag.....". Nu har jag skrivit ut allt jag ska göra i veckan. Det som inte står är väl: Sola, festa, träffa vänner, shoppa, äta, sova, duscha, städa osv.

Bra!

Nu ska jag äta frukost med min syster, kanske ute!


             

Jag och söta Astrid. Undra hur mycket jag har vuxit nu på sistone..!?

Kommentarer
Postat av: Mayhem

Fest tråkigt inlägg, mer naket mindre snack...

2011-04-20 @ 01:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0