Matkoma....

Heeej!

Sitter här uppe på mitt rum i värsta matkoman!! Fy tusan. Åt typ 4 portioner Tacos. Mamma fyller år så Kevin&Linn är här hos oss. Oj nu börjar ju DH ser jag, och jag som hade så mycket att säga!

aja ska gå ner och kolla nu med hela familjen som för en gångs skull är samlad. Alla barnen, jag, Linn, Kevin och Irma.

Idag har jag haft för mycket att göra:
Möte i skolan,
Fika med Caroline (massa jobb-utbildning-framtids prat),
Sola,
Träffa Sandra,
Present åt mamma,
middag

Ja, har haft hela dagen fullt upp. Gick på högvarv. Huuuu.


Nu ska jag gå ner till min vanliga vikt igen. Har faktiskt gått upp lite (tror jag?). Studenten kallar och där efter sommaren. Dags att skärpa till sig lite känner jag!!


Har fullt upp hela veckan!! Ska plugga in i det sista ikväll. Imorgon ska jag åka tidigare till skolan för att plugga, sen middag + skiva direkt efter. Skola på torsdag, hem och plugga, sen träning. På fredag blir det utgång.
Jag får hjärtklappning!
Måste börja leva mer hälsosamt.. Har börjat tappa stora mängder hår pga min stress.

Juste jobbet igår var superroligt. Jobbade med schysta människor och fick sitta på en avdelning som kallas CB (CallBack). Då är det vi som ringer till kunderna, och inte tvärt om som det är.


Ha en trevlig kväll. Kanske bloggar från skolan imorgon!! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0