Lovely.

Hur kan man inte älska detta underbara väder..? Har legat insmord i sololja hela dagen och bara njutit! Fick inte gå till jobbet idag för har lite feber och världens huvudvärk. Det gör mig inget eftersom jag förhoppningsvis fått lite färg och rejält med D-vitamin och njut inför en veckas skola. Men skolan gör mig inte heller någonting eftersom jag får träffa alla härliga vänner som jag inte träffat på två veckor nu! Vi har ju massa snack att ta igen. Plus att det är mösspåtagning nu på fredag + en härlig utgång med massa glada blivande studenter.


Skulle egentligen träffat en vän i stan idag som sagt, men han hade ett möte just då jag hade tänkt att åka in så jag bestämde mig för att stanna hemma med min värk och plugga. Har legat lite efter (känts så iaf..?) och behöver ta igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0