Livet på topp!

Godkväll!

Har just "ätit" eller ja åt ingenting eftersom jag inte känner någon smak. Har ätit sammalagt 2 sojakorvar idag. Inte bra, inte bra!! Blir en ekonomisk kväll ;);) Hahaha..

Gårkvällen: Mötte upp några killar och drog med dem till Lobby på en gång, eftersom det blev lite missförstånd kring vilka tider vi skulle åka in till stan. Medan jag väntade ett tag på Felicia träffade jag min matematiklärare, haha!! Stod och pratade med honom i över en halvtimme tror jag. Jaja hur som helst så gick vi tillslt till Lobby och hade det urroligt!! Träffade massa vänner och dansade hela natten till stängning när vi drog på efterfest i Stocksund....... Världens ände.

Liftade till stan imorse. Fick skjuts ända från Stocksund till Östra. Sweeeeet. Av en medelålders man. Vi fick "akta oss" så att hans son inte såg oss när vi gick ur bilen (åkte till hans sons lägenhet, Engelbrektg.) för att han var orolig att sonen skulle få konstiga tankar... Haha..?

Idag har jag hängt med en killkooompis hela dagen. Vi åt ute i solen och busade.

Imorgon blir det inget jobb för min del!!!! Jippi. Ska festa hela natten och fira det!;)


Hoppas ni får en bra kväll.
Kram




Hahaha ser ut som att jag har grisnäsa efter allt snytande igår!!
(bild tagen igår)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0