Hej.Min.Uppdatering.Suger.

Heej på er trogna läsare!

Jag vet att jag har uppdaterat sämst. Helgen har bara runnit ur mina händer!

I fredags kom Em till min skola och kollade lite. Sen drog vi in till stan och shoppade lite smått. Åt/fikade på Waynes och bara tog det lugnt ett tag innan vi åkte hem till mig och åt. Drack massa rödvin..

Fick ta en taxi för att vi dumt nog missade bussen, haha typiskt.. Mötte upp Sandra och Jessika på Centralen och drog oss mot drinkbjudningen. Ja, stannade där till 12 tror jag när vi istället drog till Gaudi, ha ha.. Var väl ganska kul där, träffade rätt mycket vänner! Det är ju det som gör kvällen. Åkte taxi hem redan runt 2.

Upp och jobbade hela dagen, eller nja fick sluta 40min tidigare för att vårt system "gråade." Var ett riktigt kul jobbpass för jag jobbade med Astrid och Rosa, blev sjukt många skratt. Idag jobbade jag också, men fick sluta 2,5 timmar tidigare för att systemet även idag "gråade." Jippi!

Sitter nu och väntar på Calle, Johan och Johans tjej som ska komma hit. Vi ska fixa lite med UF. Sen blir det fiiiiilm och myskväll:D

Hoppas att ni har haft en toppenhelg! Jag har fullt upp hela den här veckan också..Men blir en rolig vecka! Är på så jäkla bra humör sen i fredags!! Känns skönt att vara tillbaka.


Här är jag och världens mest underbara Sandra. Hon som alltid finns i vått och torrt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0