Busy. Just busy. Killing busy. Drop dead busy.

Hej!

Har haft fullt upp hela dagen. Skola 9-12 och sen efter skolan åt jag lunch medan jag pluggade i ett grupprum i 3h. Fick en hel del gjort i varje fall!! Så jag känner mig riktigt härligt glad idag.
Efteråt åkte jag och mötte upp en vän som jag följde med på ett möte. Mötet var sjukt långt, haha eller typ 1½ timme. Jag fick sitta med en cola och lyssna på musik medan.. Aja, det var väl kul, fick se en nattklubb som jag aldrig tidigare varit på. Sen hängde vi i stan lite innan tiden rullade iväg.

Så gissa vad jag gjorde idag? Jo jag hämtade ut min studentmössa!!!!!! Finally. Sen åkte jag hem och åt en sen middag.

Nu ska jag hoppa i säng. Imorgon väntar skola 8-halv2 och därefter plugg halv2-4 i skolan och jobb 5-9 på kvällen. Gissa om jag kommer att sova gott imorgon??

Nej fy så klockan tickar iväg. Har iaf haft en riktigt underhållande dag. Drack lite koffein, vilket jag egentligen inte får i samband med min medicin eftersom effekten tredubblas, haha! Gissa om jag hade kul iaf.




Dröm sött/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0