Ännu en underbar dag.

Hej på er! Och glad påsk.

Har haft en jättebra helg. Igår vaknade jag tidigt trots en sen utgång. Studsade upp och åkte hem till pappa där vi hade gäster. Kvällen avslutades med "Fried Green Tomatoes" med Martin som gäst i soffan. Jag somnade riktigt tidigt på grund av att jag hade feber. Ja, det kan ju ta upp till en månad innan jag blir riktigt frisk.

Idag har jag legat ute och solat med sololja hela dagen. Kanske fick lite färg iaf..? Har jätteont i pannan (börjar bli min vardag..?) så jag tog det lite lugnt. Vi åkte och spelade golf och åt ute. Riktigt mysigt!! En toppendag verkligen. Nu ska kvällen avslutas med en stund plugg och sen film och mys. Imorgon är det jobb 1-5, om jag inte har sån här huvudvärk.

Allting är så bra just nu. Jag är verkligen omringad av underbara människor. Allt börjar klarna på skolfronten också. Ingen mer skolk nu!! Kämpa kämpa.

Sommarens alla känslor har intagit min kropp. Våren verkar än så länge uteblivit för så vitt jag vet är detta typiskt juni-väder..? Jag klagar inte. Jag sitter bara här och ler.


Om det är någonting jag längtar till, så är det till Gotland!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0