A start of something new.

Imorgon är det en nystart för min del.

♥Högre närvaro i skolan.
♥Tidiga kvällar, pluggkvällar om så behövs.
♥Mer effektivitet - inget latande bara för att "jag har tråkigt."
♥Nya personliga mål.
♥7 veckor till studenten.
♥Äta ÄNNU nyttigare.
♥Gå ner 2kg. (Har faktiskt lagt på mig lite)
♥Mer konkreta rutiner.
♥Göra fler roliga saker, inte bara party.
♥Mer motion!! Gratis motion = gå i trappor, promenader, yoga osv.
♥Bli mer ekonomisk.
♥Bli ännu bättre på jobbet!
♥Jobba mer på mitt andra café-jobb.
♥Söka reseledarutbildningen.
♥Leta sysselsättning till hösten.




Ja, det var lite av de mer "ytliga" målen jag satt upp. Känns egentligen fel att kalla någonting mer "ytligt" än något annat, men de mål som sträcker sig utom mig. Sedan har jag helt andra mål som rör sig mer "inåt." Har tappat lite på den fronten nu när jag hade min lilla "chill-svacka." Förut satte jag upp mål veckovis samt ibland dagvis. Så vill jag ha det igen, då uppnår jag mer, tror jag. Jag vill hitta tillbaks! Och då jäklar ska jag göra det.


Och jag vill inte ha mål som innehåller: Inte vara lika... Eller: Ingen frånvaro. Omvända och positivt skrivna: Vara mer, bli bättre, förhöja, eller kanske öka.



"Don't you ever say never to me."
Ruth Jamison.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0